pátek 12. května 2017

2. Procházka po šumavských horách...







s příjezdem na Modravu
jsme si opět užívali
první krůčky
probouzejícího se jara






 
jakoby člověk přetočil
kousek přehraného filmu
zpátky na začátek...







znovu dýchal vzduch
odfoukaný větrem
daleko do hor







viděl stromy bez listí






a svahy plné
rozkvétajících
podbělů a sasanek









 počasí nám vyšlo
extra dobré





a protože
jaro bylo ve vzduchu






snažili jsme se
naše plíce naplnit
svěžím horským vzduchem


***








naše cesta směřovala
do Srní
podívat se na vlky
a to se nám podařilo
našlapali jsme přesně
dvacet kilometrů
a já obdivuju dětičky
jak zdatně pochodovaly





 i když občas
ty malé
měly svého velblouda
který je vozil...
naštěstí nejvíc
velbloudoval můj manžel...





ale bohužel
slova
kdy si můj manžel
dělá legraci
a říká
že jsme v rozpuku stáří
asi nejspíš budu muset
začít brát vážně
protože jsem
po výletě
nemohla na tři dny
ohnout koleno
jak mě bolelo :o(


*




děujeme FIALKY
za pěkný den


*

 


1 komentář:

  1. Krásný výlet jste si udělali, na Šumavě je nádherně.
    Přeji pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat