sobota 2. července 2016

1. Hurá prázdniny 2016











 Pokud nemůžeme
okamžitě někam vyrazit



i v Praze je
plno příjemných míst
k procházce a odpočinku



a kde není přelidněno
 




poznáte z výrazu 
Natálčina obličeje
momentální atmosféru?



Ivánek (její děda)
Natálce říká
Poťouchlá Amálie
pro její poťouchlý nápady
a taky pro její popichování
a provokování
  
my zase říkáme
že má klíčky
od startéru Matouše
a ví přesně
jak ho zaručeně nastartovat
vytočit
vyprovokovat
a to ona ráda
a moc jí to jde...





a taky ráda
popichuje tatínka...
moc dobře ví
že odměnou jí potom bude mučení
a tak pokaždý s pištěním vybíhá
a začíná honička...

(ještě že moje máma zrovna vozila
usínajícího Šimona někde v lese)




kolem rozpálenýho grilu...

 


Matouš samozřejmě
okamžitě ochotně přibíhá
pomáhat chytat...


(..ale když já potřebuju
doma s něčím pomoct...
tak nemá uši) 




"..taťuldo, staroušku
tebe bolej nožičky, viď
nemůžeš běhat
a musíš odpočívat..." apod.



a to je u nás doma
opravdu každý den
škádlení..dupání
pištění.. mučení...
 a tatínek?
není bez viny
taky to umí...

..proto ani to jablko
nepadá daleko od stromu...





a tak rozhodně má můj manžel pravdu
když říká:

"já mám čtyři děti
moje žena pět"
  










Šimoneček
chlapečátko moje šikovný
po probuzení byl moc hodnej
seděl dál v kočárku
papal
pozoroval svět
a žil si tam svůj živůtek...






 
vydrželo mu to asi půl hodiny
a pak se vrhnul do života....







 









 ***
  pěkné léto všem


 

Žádné komentáře:

Okomentovat