neděle 12. června 2016

6. Príma den...









Celou sobotu
jsem měla nepříjemně protivnou
bolest hlavy
takže se mi doma
každá činnost báječně vlekla
do toho
děti pobíhaly jak kobylky
a neustále něco vyžadovaly...

 Vaneska měla navíc večer
vystoupení baletu
a těsně před odchodem
kdy už jsme pospíchali
si stačila rozcuchat účes
a roztrhnout rukavičky
no ale nevadilo
z dálky to stejně nikdo nepoznal...

hudba v sále
byla trochu přezvučená
a to mě dorazilo tak
že jsem bolestí nemohla
ani oči otevřít
 a protože tam bylo
velký množství lidí
který byli všude
tak tam ani nešlo pořídit
žádnou fotografii
Vanesku jsem si tedy zvěčnila
teprve až venku v trávě
a i já jsem se na ten moment překonala...


no a dneska
jak už to tak u nás bývá zvykem
Šimonek má horečky
a Matouš zase křeče v břiše
protože přeci
jakmile se jedno dítě uzdraví
tak hned další musí onemocnět...



nový týden tedy začneme
s velkým :o) úsměvem







 V sobotu večer
se ještě Janek s velkýma dětma
díval na film
který byl podle skutečnosti
Valkýra
já jsem se na něj nedívala
ale slyšela jsem závěrečnou hudbu
a úplně mi z ní naskakovala husí kůže
je sice nazpívaná v němčině
ale pěkná...


*****************************************




Žádné komentáře:

Okomentovat