sobota 14. května 2016

5. Jak se budí princezna...









V pátek večer
jsme se společně s dětma
dívali na starou pohádku
JAK SE BUDÍ PRINCEZNY

je to pohádka o Růžence
co se píchne o trn růže
a usne
spí a spí
a s ní celý království
dokud se neobjeví
krásný princ
a neprobudí jí polibkem...
..každý tu pohádku zná...

u nás se ale
v průběhu pohádky
začal odvíjet
úplně jiný příběh
dramatický
ale naštěstí 
také se šťastným koncem


naše princezna Vaneska
totiž u pohádky
jedla jahody
veliký jahody
najednou zachroptění
a ticho
v sekundě jsem vyskočila
opatrně strčila prst do pusy
ale tam nic
pusa prázdná
to už si jí přebíral Janek
a já běžela pro mobil
volat záchranku

byly to jen vteřiny
ale ty nejhorší v životě
Vanesa opravdu nedýchala
dvakrát zachroptěla
a ticho
celý tělo měla v křeči
ruce od těla a roztažený prstíčky
 ta velká jahoda
jí celá zajela do krku
a vytěsnila
veškerý prostor

jsem nepopsatelně šťastná
že byl zrovna doma
můj milovaný manžel
a že dokázal
několikrát použít
ten správný chvat
a po dalších
nekonečných vteřinách
tak probudit
tu naší
nejněžnější
nejkrásnější
a nejmilovanější
opravdovou princeznu...




HEIMLICHŮV CHVAT





3 komentáře:

  1. Úplně mi naskakuje husí kůže. Ještě že to dobře dopadlo stejně jako v pohádce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Jsem přešťastná a zároveň poučená, doufám ale, že už to nikdy nebude potřeba...

      Vymazat